حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 78 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 0×

اطلاعیه ها

رفع خطر درختان خشک و خطر ساز سطح شهر

#ارتقای- امنیت- معابر- شهری

درختان به عنوان ریه های تنفسی شهرها عامل زیبایی سیما و منظر شهری بوده و می تواند نقش موثری در شادابی و نشاط روحی و روانی شهروندان داشته باشد. هر اندازه رسیدگی به فضاهای سبز شهری با حساسیت بیشتری صورت گیرد به همان اندازه بر زیبایی های فضای سبز شهری افزوده می شود. اما با وجود شرایط ایده ال و رسیدگی به درختان و فضاهای سبز شهری، تغییرات جوی و بیماری ها می تواند خسارات جدی به فضای سبز وارد سازد، خساراتی که از جمله آن می توان به نابودی قسمتهایی از فضای سبز شهری  و خشکی تدریجی درختان اشاره کرد. متاسفانه گاها” همین درختان که زمانی زیبایی بخش شهرمان  و تکیه گاه سبز شهروندان بوده اند خطر ساز می شود و حوادثی ناگوار را ایجاد می کند.

درختان خشک، به علت وزش باد ، بارش برف و یخ زدگی های زمستانه به راحتی شکسته شده و متاسفانه گاها” خسارانی جانی و مالی را رقم می زنند. در این راستا  و به منظور ، آراستگی سیما و منظر شهری و رفع خطر درختان  خشک و خطر ساز، حذف درختان خشک سطح شهر توسط اکیپ خدمات شهری شهرداری ایلخچی صورت گرفت. چرا که امنیت و آسایش شهروندان  اولویت کاری مجموعه شهرداری ایلخچی می باشد.

 

#ایلخچی شهر زیبایی ها

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلخچی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تمدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.