حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 78 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 0×

اطلاعیه ها

بزودی اجرای عملیات فاضلاب شهری ایلخچی آغاز می‌شود.

19 نوامبر 2020 - 8:49 526 بازدید نویسنده : جلال حق‌شناس: سخنگوی شورای اسلامی شهر منبع : شورای اسلامی شهر ایلخچی

معاون آب وفاضلاب استان خبرداد:

بزودی اجرای عملیات فاضلاب شهری ایلخچی آغاز می‌شود.

 

مهندس عباسی در جلسه مشترک هماهنگی اجرای عملیات فاضلاب شهری ایلخچی که با حضور فرماندار شهرستان، مسئولین استانی، شهرستان وبخش، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلخچی خبر داد که فاضلاب شهری ایلخچی بزودی اجرایی خواهد شد.

 

معاون آب وفاضلاب استان گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده تا یک ماه آینده پیمانکار اجرای طرح فاضلاب شهری ایلخچی مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مهندس عباسی با تشکر از همکاری تنگاتنگ شورای اسلامی شهر در فراهم نمودن زمین احداث تصفیه خانه افزود: شورای شهر و شهردار با اهدای زمین تصفیه خانه مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد و خود را موظف به اجرای این پروژه می‌دانیم.

وی ادامه داد: این پروژه در فاز اول حدوداً یک‌ونیم کیلومتر از خطوط اصلی شروع خواهد شد که ادامه آن منوط به تجدید و تصویب مجدد تبصره ۳ از سوی شورای شهر میسر خواهد بود و تامین منابع درآمدی از این بابت در تسریع این پروژه بسیار مؤثر خواهد بود. معاون آب و فاضلاب استان به اصلاح ابعاد زمین اهدایی اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و براساس بازدید و گزارش کارشناسان شرکت فاضلاب استان، نیاز دارد ابعاد و مقدار زمین اهدایی واگذارشده تغییر و اصلاح گردد که در این صورت علاوه بر اجرای پروژه اصلی، حصارکشی این تصفیه خانه با اعتبار خاصی اقدام خواهد شد.

در این جلسه مهندس رضی‌منش فرماندار اسکو طی سخنانی گفت: شهر ایلخچی بخاطر قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی تاکنون متضرر بوده و مستحق اجرای پروژه های مختلف است و مهمترین الویت شهرستان اجرای پروژه های فاضلاب شهری می‌باشد.

وی درخصوص تداوم اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: اگر فاز اول این پروژه اجرایی شود مردم به میدان می‌آیند و با پیش فروش و اخذ سهم بهره برداران، احداث آن سرعت خواهد گرفت چرا که مردم ایلخچی همیشه در مشارکت مردمی حرف اول را می‌زنند.

در این جلسه مهندس وثوقیان رئیس آب وفاضلاب شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ایلخچی طی سخنانی، با ابراز خرسندی از احداث این پروژه آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و تعامل در پیشرفت عملیات اعلام کردند تا گامی برای رفاه مردم زحمتکش و شریف شهرمان برداشته شود.

جلال حق‌شناس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلخچی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تمدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.