حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 78 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 0×

اطلاعیه ها

دیدار دکتـر هاشمی رئیس بهداشت و درمان شهرستان اسکو با شورای شهر

16 می 2023 - 22:27 156 بازدید نویسنده : شورای شهر ایلخچی منبع : شورا و شهرداری ایلخچی

روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ دکتـر هاشمی رئیس بهداشت و درمان شهرستان اسکو و معاون ایشان خانم دکتر دهزاد و رییس شبکه بهداشت و درمان ایلخچی خانم دکتر فهیما جهت تبریک روز شوراها در محل ساختمان شورا و شهرداری حضور یافتند. در این دیدار ابتدا آقای پرتوی ضمن تشکر و قدردانی، بر نیازهای شهر در خصوص سلامت و درمان اشاره کرده و رفع آنها را از طرف شهروندان خواستار شدند. در ادامه دکتر هاشمی نیز ضمن تبریک روز شوراها، از تعامل سازنده بین شورا و شهرداری ایلخچی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جهت رفع نواقصات مراکز سلامت شهر، فعال کردن بخش خصوصی در راستای راه اندازی مرکز درمانی خصوصی و پیگیری شورای شهر در خصوص ارائه خدمات سونوگرافی در شهر تقدیر و تشکر کردند. همچنین ایشان قول مساعد در جهت افزایش کادر درمان و پزشکان تخصصی در مراکز سلامت و درمان ایلخچی دادند. در ادامه آقای منافی شهردار ایلخچی راهکارههایی برای همکاری و تعامل با بخش بهداشت و درمان و اورژانس شهر در راستای احیا و احداث فضای سبز و ساماندهی محوطه مراکز سلامت ارائه داده و از حضور مهمانان تقدیر نمودند.در پایان دیدار دکتر هاشمی با اهدای تقدیر نامه از همکاریهای شورای شهر قدردانی نمودند.

شورای اسلامی شهر ایلخچی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تمدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.