حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 78 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 0×

اطلاعیه ها

پیگیری روند احداث کنار گذر جنوبی و آسفالت خیابان امام شـهر ایلخچی با حضور دکتر فرهنگی و مدیران استانی

25 آوریل 2023 - 21:42 156 بازدید نویسنده : شورای شهر ایلخچی منبع : شورا و شهرداری ایلخچی

 طی هفته جاری حضور مجدد دکتر فرهنگی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به دعوت شورای اسلامی این‌ بار بهمراه آقای مهندس علیزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و آقای دکتر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان

روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ با حضور آقای نظامی خواه بخشدار محترم بخش، آقای منافی شهردار و اعضای شورای شهر و کارشناسان شهرداری در معیت دکتر فرهنگی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، آقای مهندس علیزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و آقای دکتر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونین شهر سازی نشستی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) ایلخچی برگزار گردید.

در این جلسه بعد از توضیحات دکتر فرهنگی در خصوص مطالبات و در خواست‌های اهالی شهر و بخش ایلخچی از مدیران کل حاضر، مسئولین شهر نیز ( بخشدار ، شهردار و اعضای شورای شهر) در خصوص مسائل و مشکلات ترافیکی شهر توضیحاتی بصورت مبسوط  از جمله ، ضرورت تسریع در روند اجرای کنار گذر جنوبی ، مشکل آسفالت خیابان امام که بعلت وجود تردد بالا و عبور ماشین آلات سنگین که منجر به تخریب زود هنگام آن میشود و عدم کفاف بودجه سالانه شهرداری جهت ترمیم و آسفالت ریزی ، مشکلات فاضلاب مساکن مهر و …  ارائه نمودند، که بعد از بحث و گفتگو و تبادل نظر مدیران کل حاضر در جلسه توضیحاتی در این خصوص ارائه نمودند .

مهندس علیزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمودند این اداره با همکاری سازمان همیاری شهرداریهای استان نسبت به حل مشکل آسفالت خیابان امام  اقدام خواهد کرد. با توجه به اینکه هزینه بالایی خواهد داشت آقای دکتر فرهنگی نسبت به اخذ و تامین بخشی از اعتبار قول مساعد دادند .

مهندس بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی نیز اعلام کردند این اداره بر روند اجرای کنار گذر جنوبی شهر نظارت مستمر داشته و به تسریع در روند اجرا تاکید دارد همچنین اعلام نمودند پیمانکار پروژه ( آقای برزگر ) جزو پیمانکاران توانمندمان هستند که انشالله امسال باند آذرشهر به تبریز این کنارگذر زیر بار ترافیک خواهد رفت . همچنین اعلام نمودند این اداره به سهم خود نسبت به رسیدگی و اتخاذ راه حل اساسی برای رفع مشکل فاضلاب مساکن مهر و گلستان اقدام خواهد کرد . 

امید است با پیگیریهای شهرداری و شورا اسلامی شهر و مساعدت مسئولین حاضر در جلسه تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه مرتفع گردد. تا بتوانیم قدم موثر دیگری در راه آبادانی شهرمان برداریم .

شورای اسلامی شهر ایلخچی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تمدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.