حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 78 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 0×

اطلاعیه ها

گلکاری و بهسازی پارکها و بوستان های سطح شهر ایلخچی

فضاهای سبز شهری زیباترین پدیده ی دست ساخت بشر می باشد که حس زیبای شناسی و نشاط را در شهروندان مخصوصا” در این روزهای کرونایی بیدار می کند  و این در حالی است که کلیه سازه های شهری در شکل گیری این ارتباط بصری ناتوانند چرا که این فضا های سبز تصویری هنرمندانه از طبیعت انسان را به رضایت معنوی می رساند. به همین دلیل همواره اصل زیباسازی و اصول زیباشناسی در فضای سبز مطرح است چرا که گیاهان صرفنظر از زیبایی ذاتی، از نظر شکل، رنگ، ابعاد و اندازه، زمان گلدهی و میوه و بذر تنوع زیادی دارند که تلفیق مجموعه های گیاهی باعث می شود که گیاهان در بهبود کیفی مناظر فضاهای شهری نقش بسزایی داشته باشند.

شهرداری ایلخچی نیز در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و زنده نگهداشتن طراوت و شادابی بوستان های شهری اقدام به گل آرایی و کاشت گلهای زیبای فصلی در پارکها و بوستان های سطح شهر نموده است.گلهایی که علاوه بر زیبایی پارکها و بوستان های سطح شهر، زیبایی خاصی نیز به گلخانه شهرداری بخشیده است. گلخانه ای که این روزها گل و گیاه پارکها و فضاهای شهرمان را تامین کرده و نقش چشمگیری در زیبایی فضاهای سبز شهر داشته است.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلخچی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تمدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.